Reklamace a vrácení zboží
Pokud nejste s Vaším nákupem zcela spokojeni, máte právo zboží vrátit nebo reklamovat v souladu s našimi podmínkami.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
- Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů od obdržení objednávky.
- Pro vrácení zboží je nutné, aby bylo nepoužité, nepoškozené a v původním obalu.
- Pro vrácení nás prosím kontaktujte na obchod@bajkhaus.cz, kde Vám poskytneme podrobnosti o vrácení a návod na zaslání zboží zpět.
- Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.
REKLAMACE ZBOŽÍ
- Pokud zjistíte, že je zboží vadné nebo neodpovídá popisu, máte právo uplatnit reklamaci do 24 měsíců od jeho převzetí.
- Reklamaci uplatněte co nejdříve po zjištění vady prostřednictvím reklamačního formuláře a zašlete spolu s reklamovaným zbožím na adresu: Nám. E. Beneše 96, Milevsko 399 01.
Pro rychlejší vyřízení a úspěšné přijetí Vaší reklamace splňte následující body:
- Doporučujeme předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Vyhnete se tím možnému zamítnutí reklamace z důvodu zásady obecné hygieny.
- Přiložte veškeré originální příslušenství a doklady (záruční list a návod, který byl součástí zboží).
- Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní od přijetí na naši prodejnu.
Pokud máte jakékoliv otázky nebo potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat.